Genmab — December 2015
-
Yes.
-
det her bliver en raket
-
Gad vide hvad procenttallet er nu.
-
...og aktien er stadig røv-billig
-
Tak til PI'erne for jeres gode, informative og også underholdende kommentarer. Jeg er vist ikke den eneste, der har fulgt godt med siden i fredags
Som Helge siger er vi mange der følger med - også kvinder. Min viden når jer ikke til sokkeholderne, men med en finger i en Genmab-præsentation kan jeg følge med i bogstavkombinationerne 
-
Selv tak Anette. Vi har været tæt på 300 gæster i chatten side kl 19. Interessen for Genmab er stor både fra inestorer, men i højeste grad også fra patienter og pårørende.
-
Har kun fundet det i form af en tweet, Budweis https://twitter.com/marrow/status/674288005335547904
-
Jan sagde at sirius var valgt til best of ASH - men det er jo egentlig ikke en overraskelse
-
Men skulle mene Jan også nævnte det?
-
så har vi det fra hestens mund - hvis mine ører ellers fanger det rigtigt
-
Bob bob Sukker.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind