Genmab — December 2015
-
jf. Jan skulle de dog være langt fremme med Duobody immunooncology sammen med både BioNovion og BioNTech
-
Så måske de i aften vil lufte mere omkring hvornår en IND fra dette samarbejde kan komme
-
Det har han sagt 3-4 år i træk (active discussion, ongoing, more to come etc.)

-
Ja
-
Vi får TF-ADC update i aften også
-
Syntes Dara er en lille smule foran på effekten. Men svært . Vi har ikke mange data fra SAR. Til gengæld er Dara jo 3 år foran rent tidsmæssigt og har en langt bedre partner
-
Jeg er endnu ikke (og har aldrig været) nået med på Genmab-vognen. Er det for sent? Testresultaterne for Dara ser jo særdeles positive ud. Min bekymring er bare, hvorvidt der vil blive taget gevinst hjem rundt omkring eller ej?
-
Der bliver jo taget gevinst hele tiden.
-
Der er bare flere købere
-
Man skal aldrig tænke på hvad andre mon vil gøre når man køber en aktie. I stedet skal man være rationel. Sætte sig ned og beregne hvad kursen bør være værd. Er det over dagskursen med god margin så køb uanset om man tror andre vil sælge, købe, reducere osv.
-
R&D-dag for 2015, som afholdes i dag i Orlando, Florida efter ASH-konferencen, vil også være tilgængelig som webcast
Der vil være indlæg fra førende opinionsdannere (key opinion leaders) og Genmabs direktion
Emnerne omfatter daratumumab, HuMax-TF-ADC, Genmabs innovative næste-generations antistofteknologier og milestones for 2016 -
Mortenjeppesen hvis du er lang de næste 6 mdr. så er 930 en god entry vil jeg mene, og jeg er iøvrigt dybt forundret over hvor stille Goldman S går med dørene.. tror de er ved at bage en rævekage for JJ der handler om snarligt opkøb og så dur det ikke at gå med for store kursmål
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind