Genmab — December 2015
-
Ohad Hammer dømmer mor202 ude ifht dara
-
selvfølgelig. Det har jeg gjort for længe siden
-
Mon ikke genmab kommer med en pressemeddelelse eller lignende omkring hele agendaen for i dag ? Der kan jo sagtens tænkes at komme kursfølsomt nyt i aften
-
Ikke så lang tid siden vi fik en med Novo
-
Men ja kunne være skønt med en ny
-
jf. Jan skulle de dog være langt fremme med Duobody immunooncology sammen med både BioNovion og BioNTech
-
Så måske de i aften vil lufte mere omkring hvornår en IND fra dette samarbejde kan komme
-
Det har han sagt 3-4 år i træk (active discussion, ongoing, more to come etc.)

-
Ja
-
Vi får TF-ADC update i aften også
-
Syntes Dara er en lille smule foran på effekten. Men svært . Vi har ikke mange data fra SAR. Til gengæld er Dara jo 3 år foran rent tidsmæssigt og har en langt bedre partner
-
Jeg er endnu ikke (og har aldrig været) nået med på Genmab-vognen. Er det for sent? Testresultaterne for Dara ser jo særdeles positive ud. Min bekymring er bare, hvorvidt der vil blive taget gevinst hjem rundt omkring eller ej?
-
Der bliver jo taget gevinst hele tiden.
-
Der er bare flere købere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind