Genmab — December 2015
-
I aften tror jeg den største trigger vil være, hvis genmab formår at få blikket rettet mod den tidlige pipeline og den prækliniske pipeline - nu skal vi så småt have et indblik i disse "leap frog" kandidater eller "knock your socks off" kandidater.
-
Enig Sukker.
-
Der ligger også en mulig godkendelse af Ofatumumab i maintenance CLL - og hvis den kommer er det fint, men hvis ikke der kommer nogle opløftende ord om salgspotentialet fra Novartis eller Genmab, så bliver det nok ikke til mere end en lap i det efterhånden større og større hul i ofatumumab salget
-
@sukkeralf, hvad er dit best guess på dato i forhold til dine 3 triggere.
-
Ohad Hammer dømmer mor202 ude ifht dara
-
selvfølgelig. Det har jeg gjort for længe siden
-
Mon ikke genmab kommer med en pressemeddelelse eller lignende omkring hele agendaen for i dag ? Der kan jo sagtens tænkes at komme kursfølsomt nyt i aften
-
Ikke så lang tid siden vi fik en med Novo
-
Men ja kunne være skønt med en ny
-
jf. Jan skulle de dog være langt fremme med Duobody immunooncology sammen med både BioNovion og BioNTech
-
Så måske de i aften vil lufte mere omkring hvornår en IND fra dette samarbejde kan komme
-
Det har han sagt 3-4 år i træk (active discussion, ongoing, more to come etc.)

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind