Genmab — December 2015
-
Og mon ikke MOR bliver tvunget ud i en traditionel fase II af FDA?
-
alene SARs navngivning af SAR650984 tyder på at de anråber de højere magter om medvind på cykelstien - Isatuximab
-
ok - tak. Det bliver spændende, at se deres fremdrift
-
Ja, det er vel den front, den umiddelbare trussel kan komme fra
-
De har brugt lang tid på at finde den optimale kohorte - spørgsmålet er selvfølgelig hvorfor. Et kritisk bud kunne jo være, at de har set at de ikke kunne nå at komme først på markedet og derfor har valgt at optimere kohorten mest muligt, for at få en chance for at blive best in class istedet.
-
De par år kan vise sig at være guld værd - det er svært at vippe en etableret guldstandard af pinden...
-
Du tænker at SAR/IMGN vil bruge JnJ/GEN's struktur og hoppe over fase II og gå direkte i fase III?
-
så det er samme set-up som JnJ og GEN
-
Ja.
-
Fordelen er dog at jeg tror de kan få rigtig svært ved at rekruttere patienter hurtigt
-
Dara har jo gang i så mange forsøg at de har taget alle de bedste sites til at rekruttere patienter
-
Vi så det samme med Arzerra. Da først Roche havde gang i alle de gode Gazyva forsøg havde Arzerra umådeligt svært ved at komme i gang. Vi så det også med belinostat at de stort set ikke kunne få patienter mens Folotyn og Istodax rekrutterede
-
Når klokken siger 14-15 og vi har Len_Dex og Pom_dex data på bordet er vi helt euforiske tror jeg
-
Ja det kommer i dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind