Genmab — November 2015
-
Enig. Men de er ikke taget af bordet endnu - MOR og SAR. Det er set med rødhvide øjne.
-
Men ja...jeg ser også klart Dara som first line
-
Ja, de er langt fra døde
-
Men om de vinder, tror jeg ikke
-
IMGN klarer sig stadig ret godt på børsen
-
Og så lige for at få nusset den anden kind. I har jo klapset til den første. Jeg er ikke i tvivl om at Genmab når 2000
-
men med det brede program JJ har rullet ud, så skal det sgu være lidt af en fase III, Sanofi får stablet på benene
-
Og jeg ville klart følge Novod fra Nordea
-
Han er ligaer foran de andre
-
Novod? Er han ny?
-

-
De læger og Genmab-folk som vi har mødt er alle meget imponerede over hans viden. Den er outstandning
-
Haha...godt ord
-
Så er den i vinkel
-
Det var egentlig lidt en skam, at Nordea skiftede fra 12mdr targets til current value. Det er som om, markedet ikke rigtig fanger betydningen af de targets
-
Jan er af gode grunde ikke så informativ om kursmål som Novod.

-
De har dog stadigvæk 12mdr. De turde ikke slippe dem helt, da markedet ikke fange dem
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind