Genmab — November 2015
-
The overall response rate (Rajkumar SV. Blood.2011;117:4691-5) was 88%, with 11 (34%) partial responses and 17 (53%) ≥very good partial responses (VGPRs) that included 7 (22%) stringent complete responses, 1 (3%) complete response, and 9 (28%) VGPRs. The median time to first and best response was 1 (95% confidence interval [CI], 0.9-1.9) month and 4.5 (95% CI, 1.9-5.6) months, respectively. The median duration of response was not reached, as 26 (93%) of 28 responders had not progressed or relaps
-
Ja eller blot stort set alle VGPR skal blive til CR. Det er jo her immuneffektiv skal være med. At når først de responderer responderer de dybt og hårdt
-
Men vi skal huske dette er revlimid. Pomalyst kunne i teorien være endnu mere potent ?
-
Herudover bør vi huske at det er data i patienter som er relapsed og i tilfælde også refractory til revlimid i forvejen. Bliver vildt spændende at se CR raten på frontlinepatienter som hverken har fået dara eller revlimid inden behandlingen med rev_dex
-
Ja first line bliver endnu bedre og Pomalyst må ligeledes forventes at give bedre resultater - spørgsmålet er hvor nemt det er for Celgene, at bringe Pomalyst helt frem i første linie behandling. Nok heller ikke interessant før revlimid går af patent
-
Ok - men de 34 % har jo alt andet lige nok sværere ved at respondere end de 66 % øvrige
-
Bliver i hvert fald spændende at se til ASH
-
Vi skal kun vente 2 uger
-
Ved ikke om det er en nyhed fra idag eller af ældre dato (fra Børsen): http://marketnews.dk/opinion/blogs/view/17/3712/genmab_fjerner_kraeftsymptomer_paa_dansk_patient.html
-
Kunne vi forstille os en omstrukturering af det tåbelige(min mening)warrant-program når aktieskatten bortfalder for medarbejderaktier? Ellers en fin lønforhøjelse for danske medarbejdere. Gid skatten var fjernet for alle, så ville jeg investere noget mere i innovationsideer.
-
McJean skatten er altså ikke afskaffet??
-
Den er bare ændret sådan at der betales skat når aktierne sælges og ikke når de modtages
-
I dag hvis du er ansat i en lille opstartsvirksomhed og får en del af din løn i aktier skal du beskattes med det samme. Med den nye regel kan du vente til du rent faktisk sælger
-
???
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind