Genmab — November 2015
-
Ja sådan plejer det at gå.
-
Enig David.. Det er jo bare en del af deres løn - alternativet var at de fik mere cash hver måned i grundløn
-
Og hver gang skal nogen brokke sig over de ledende medarbejders warranttildeling. Husk lige at warrants tilfalder ALLE medarbejdere hos Genmab. Jan får naturligvis flere end manden på gulvet, men denne praksis er ret unik i DK. Jeg kender ikke andre virksomheder i DK som giver medarbejderne del i successen på samme måde som Genmab.
-
Håber dog snart Genmab vil begynde at lave aktietilbagekøb for at neutralisere deres nye warrants så antal udestående aktier ikke bare stiger år for år for år
-
Men langt over 3 mia. DKK i kassen ultimo dette år er de godt rustet.
-
Enig i det er luttokupon David. Nu ved jeg ikke hvor du var ansat. Men hvis du var en af deres vigtige forskere etc. så du det nok ikke sådan. Så tænkte du nok, fint hvis ikke jeg får warrants vil jeg have mere i løn ellers finder jeg et andet job hvor jeg får warrants
-
Så er vi i + igen
-
Med Anonyme som største sælger igen. Dejligt at danskerne kan holde den oppe alligevel.
-
https://clinicaltrials.gov/ct2/results?term=daratumumab&Search=Search Interessant læsning
-
The combination of hyper-CVAD with ofatumumab is safe and highly effective in pts with CD20-positive ALL. (…) All but one pt (97%) achieved a CR after cycle 1 (…)Thirty-eight (95%) pts achieved minimal residual disease (MRD) negativity (…)16 (43%) pts are receiving maintenance in CR; 4 (11%) pts finished all treatment
-
-
Ned 2,5% . Anonyme forsætter udsalget.
-
720 afviste med pæn styrke og kursen er nu på vej op igen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind