Genmab — November 2015
-
Man kan bestemt ikke klandre manden for ikke at være dedikeret i casen til op over halsen

-
Jeg synes at han er beundringsværdig på alle punkter. En forsker som selv har været med til at udvikle pipelinen og har udgivet adskillige videnskabelige artikler vdr. immonologi. Han er så langt man overhovedet kan komme fra en af de mange slipsedrenge som ellers normalt hænger ud på direktionsgangene. Stor respekt herfra

-
Enig.
-
Selvom jeg er en glad og tilfreds Genmab investor. Så har jeg ALTID synes at grådighed er det første der falder mig ind..... Ja, Winkel virker til at være en super dygtig mand på mange områder. - og manden får også en god løn for dette. Men at man bliver ved ved med at udnytte warrents og man nu har nået ca. 650000 stk - det er vammelt, grisk og gradigt - ikke mindre.
-
Raun dette er jo "common-praxis". Det er ikke noget som på nogen måde er forbeholdt Genmab alene. Hele mandens formue ligger investeret i selskabet han styrer og møder til arbejde for hver dag. Hvis dette (foruden hans egen tydelige interesse for casen som forsker) ikke er med til at drive hans drive og for at skabe success, vækst og profit hvad skulle så? Hvad så at han en dag får del i den success han har været med til at skabe?
-
At Jan har satset størstedelen af sin økonomiske kapital på at Genmab fortsat stiger i værdi ser jeg kun som noget der har været (og fremtidigt vil være) til gavn for os investorer. Det er jo netop en af grundene til at manden kæmper som en sindssyg for casen og altid giver sig 110%. Pr dagens kurs er Genmab vækstet 1290% siden den dag hvor Jan tog over for Lisa - f
ortsat god aften
-
Om det er grådighed eller et forstærket engagement og tro på casen at han har købt 650000 aktier frem for 100000 vil jeg overlade dig til at være dommer for. Jeg er egentlig ikke interesseret i at tilsmudse Jan i div. pladderhumanistiske termer. Hvad jeg som investor i selskabet fokuserer på er at manden har valgt at gå "all in" på en case han virkelig tror på - både i sjæl og pung. Godnat.
-
Raun det du siger er at Jan har for mange aktier? han skulle hellere have solgt nogle?
-
Fakta er at det ikke er Jan der bestemmer hans egen aflønning. Det er bestyrelsen. Jan har været ekstremt dedikeret og eksemplarisk. Han har taget imod hans aflønningspakke bestyrelsen har givet ham. men i stedet for at sælge aktierne i markedet har han konstant akkumuleret flere og flere og flere fordi han tror på casen. Det har da intet med grådighed at gøre at han er all in i genmab? Solgte han 300.000 stk. og købte en stor mansion ville jeg kalde det grådighed måske.
-
pt. er alt han ejer papirpenge. Han har hånden på kogepladen ligeså meget som os andre... Hvis man skal klandre nogle er det bestyrelsen som har været alt for råndhåndende med at uddele warrants . det er altså ikke Jans ansvar
-
Mon ikke vi skal være glade, hvis vi bliver i 730'erne i dag?
-
tænker også medarbejderne dumper deres aktier.
-
Hvis vi regner med at Jan ikke sælger er der stadig 150.000 aktier hos nye medarbedjere hvor en stor del af dem nok sælges så der er penge til julegaver :.D
-
Ja sådan plejer det at gå.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind