Genmab — November 2015
-
ikke at SC er en dårlig ide, men for helvede!!!
-
aner ikke, om Bryan Garnier har noget pull nogen steder - men de anonymes massive nettosalg er mindsket betragteligt
-
hvor vil det dog være forrygende, om vi kan få ath og ath-luk igen i dag!
-
Vi bliver støttet godt af usddkk - det er lige før den rører kr 7.00
-
ja, det er virkelig stærk performance vi ser i de her dage. Gad vide om det er et længere push mod nord vi ser vare hele vejen frem mod ASH?
-
Vi har altså Q&A i morgen kl. 15 med Genmab. Kom nu endelig med endnu flere skarpe spørgsmål til Jan.

-
Hvor findes spørgsmålene?
-
Dem ser du ikke får Q&A kører fra kl. 15.
-
Ah, OK. Det var bare for ikke at formulere samme spørgsmål igen hvis nu en anden allerede skulle have stillet det
Glæder mig til at høre fra Jan imorgen. -
Jeg er ikke helt sikker jkj. Måske skal vi bare holde på dem selv hvorefter vi får mulighed for at poste dem når chat-sessionen med Jan
begynder? -
Du stiller dem bare i Q&A chatten. Jeg vurderer så om andre har stillet det samme spørgsmål før jeg poster det til Jan. Jeg vil helst have spørgsmålene inden sessionen starter.
-
I god tid inden.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind