Genmab — November 2015
-
Og i må også gerne tror at vi får al vores viden fra jer.
-
du starter med at sige, at GEN godt kan være for godt til at være sandt. Så har du jo også smidt handsken direkte op på kinden af os

-
Haha...Ja. Enig

-
Jeg blev bedt om at finde nogle risikofaktorer.
-
Det er sgu ikke nemt
-
"projektfase" - hvor dælen blev klinikken af? haha
-
Jeg er moneymand....ser kun cash cows

-
(hvilket ikke altid er en fordel)
-
konkurrerende produkter? MOR er død og SAR kører i krybesporet
-
ELO virker ikke engang
-
Skal i øvrigt hilse fra flere analytikere. De synes godt om jeres niveau herinde. Modsat andre fora
-
tak for det - det er Helges skyld
-
Enig. Men de er ikke taget af bordet endnu - MOR og SAR. Det er set med rødhvide øjne.
-
Men ja...jeg ser også klart Dara som first line
-
Ja, de er langt fra døde
-
Men om de vinder, tror jeg ikke
-
IMGN klarer sig stadig ret godt på børsen
-
Og så lige for at få nusset den anden kind. I har jo klapset til den første. Jeg er ikke i tvivl om at Genmab når 2000
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind