Genmab — November 2015
-
-
jeg vil tro at der en del patienter som har ventet på dara som har ventet med anden behandling eller dropper ud af den behandling de er på for at prøve dara. Baseret på at ~11500 dør af MM i USA hvert år (må være RRMM mange af dem), så tror jeg på 5000 patienter er realistisk, men om betalingen når frem til ja
nssen og Genmab i år det aner jeg ikke. -
Jo..Det gør jeg med det samme.

-
@sukkeralf, fik du tygget dig igennem Jeffries CC? Any thoughts?
-
Man må jo efterhånden nive sig lidt i armen, når man tænker på hvad Daratumumab kan blive for en størrelse - det sidste minut var også ret interessant. Det meste andet positive om Daratumumab har vi jo godt fat i herinde. Rart at der kommer indlæg på post ASH seminaret om Humax-TF ADC, da Jan synes det får for lidt fokus blandt analytikerne
-
Hans udtalelse om Pollus og Castor med hensyn til at indruldningen af patienter var meget hurtig i starten betyder også, at jeg nu tror at der er ret gode muligheder for at se Pollus på ASCO og Castor på ASH næste år - såfremt den slags registreringsdata gemmes til de store konferencer
-
Er der et link CC?
-
-
Tak. Sukkeralf.

-
Om 30 sekunder er det på Proinvestor debat og Facebook.

-
Jeg ved ikke om det var en fortalelse pga hastigheden, men Jan kom vist til at sige, at GEN ejer TF-adc 100%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind