Genmab — November 2015
-
paradoxalt nok, så er det den timing, der vil gøre GEN til en ret god investering de næste par år
-
schønharting mener at GEN kan gå i 2000 indenfor et år i bull-scenario... Det siger han på Børsen Play
-
svært at være uenig!!
-
Schønharting på Børsen Play: http://play.borsen.dk/social/564b01f9725ed7540a0c768c
-
Fra Nordea "I Danmark stjæler Genmab opmærksomheden. Selskabet belønnes med en stigning
på 13% for den amerikanske godkendelse af Darzalex (Daratumumab) mod knoglemarvskræft.
Godkendelsen fjerner den største risikofaktor i aktien, og trods dagens
store stigning ser vi god mulighed for, at aktien også i den kommende tid vil fortsætte
op. Vi venter en kraftigt stigende salgsudvikling for lægemidlet, som giver en helt
ny behandlingsform til patienter, som har modtaget andre behandlinger uden held. -
-
Er det bare mig der efter i dag godt kunne tænke sig at blive adopteret som søn af Jan van de Winkel ? Er det mon en helt naturlig følelse efter vi er røget i 830
?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
