Genmab — November 2015
-
Tjaaa. Er på 5-10%. Dog vil 5% skuffe mig. Men en del er indregnet. Håber på shorts lukker og analytikere opjusterer. Samt tror en del fundmanagers vil have den med i bøgerne for de kan sige de har den slut året. Samt en anden type investor kolmer ind nu. Dem der ville have sikkerheden med dara og regner pengestrømmen de kommende år.
-
Nu kan man jo bare købe ind og gå ash i møde med god samvittighed
-
spændende om Royalty i december alene bliver højere end arzeras 20 millioner. Jeg kunne godt tro det
-
haha no way McJean
-
50 millioner $ i decemember og 6 mio. $ i royalty til genmab vil være en drøm
-
Hver behandlingscyklus på 28 dage indebærer 4 infusioner https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/study/NCT02477891?term=daratumumab&rank=16&show_locs=Y#locn Hvis vi antager jkj's pris pr infusion og 12000 patienter bliver det 280 mio $ om måneden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind