Genmab — November 2015
-
Schönharting mener jo at analytikerne allerede internt har +2000 i kursmål men at de ikke kan få sig til at skrive dette, derfor vil vi se den løbende hæve kursmålene step for step for step som det er sket hidtil de sidste par år
-
Skulle hilse jer fra Helge. Han sad åbenbart i et politkermøde der var vigtigere end Genmab

-
Han kommer kl. 22
-
Jeg slap Mette Gjerskov og hastede hjem fra mødet om EU-afstemningen da jeg det væltede ind med SMS´er. Tillykke til alle og tak for en fantastisk indsats i Genmabchatten til alle bidragsydere.

-
Genmab får godkendt behandling af knoglemarvskræft i USA og opjusterer 2015-indtjening
De amerikanske sundhedsmyndigheder har godkendt Genmabs medikament Darzalex til behandling af knoglemarvskræft. Godkendelsen får Genmab til at opjustere 2015-forventningerne.
Finans (finans.dk)
-
En speciel tak til Akademikeren som med ståltro på casen tog hele turen ned og op igen.
-
Hustruen beholder champagnen. Jeg har også fundet en Zinfandel frem.

-
Hvad er der med den der zinfandel, jeg hældte en ud i fredags, købt i Føtex da vi var i sommerhus, den smagte af sur pis. Vi havde hørt den skulle være god den der zinfandel, så den skulle vi prøve da børnene var lagt, føj for noget rævepis den smagte ikke af amerikansk sol og sommer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind