Genmab — Oktober 2015
-
Enig og tak for link Budweis.
-
lavede lige en aftenhandel i novo, 500 stk. i 348,50.....aner ikke om det var klogt, det er kun ganske få gange om året jeg handler i min bank,, men det værste er, det var var mit sidste nøglekort, og kan ikke få det nye før på søndag... men hvad fanden, jeg er optimist

-
ja, det var åbenbart indregnet i kursen + fru Clinton der ødelagde jublen. jeg har det lidt lige sådan med genmab, er 40% inde,men jeg vil have skejser til rådighed, hvis det viser sig, at en godkendelse af DARA er mere eller mindre indregnet i kursen, better safe than sorry
-
God morgen.

-
God morgen. Godkendelsen af Dara er næppe indregnet i den nuværende kurs. Novod, som nok er den af analytikerne der er bedst inde i casen, har et her og nu kursmål på over 800. Da han sætter sandsynligheden for godkendelse til 100, så er der plads til et kurshop på omtrent 30 %.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind