Genmab — Oktober 2015
-
med et par solformørkelsesbriller og slukket lys, famlede jeg mig frem til mit depot, desværre kunne jeg godt skelne mellem sort og rød, er derfor gået ombord i en dunk rødvin, meeeen i morgen hvor solen atter skinner, går det ud over en ramme øl, så alt i alt en win/win fortsat god aften

-
ja, satser lidt på genmab igen laver vilde udsving i morgen, er lidt for tungt inde, vil godt af med 650 stk, og bare beholde de 1000 som jeg ikke vil sælge, er glad for, at jeg har holdt snitterne væk fra Novo, den bliver mishandlet i øjeblikket, men er ikke sikker på bunden er nået, men på sigt skal den nok komme
-
ja, men jeg tror det er fru clinton, der har skabt ravage, men så længe hun er med i opløbet, vil der nok i nogen tid være nervøsitet omkring novo, men på sigt kommer den igen, shorterne har kronede dage i aktien, så jeg er lidt bange for, at den kan blive presset længere ned
-
lægefaglige experter deler deres håb og tro for fremtidens knoglemargskræft http://www.onclive.com/publications/Oncology-live/2015/October-2015/experts-share-hopes-for-the-future-of-myeloma-treatment
-
Clinton er hvis mere end med i opløbet. Alle målinger siger hun vinder. Kan ikke se hvem fra republikanerne der skulle kunne vinde over hende. Når først det kommer til stykket så er det kun den meget aktive højrefløj der ender med at bakke op om Trumph. De moderate republikanere kan ikke lide ham. Og Clint vil nok opleve det samme med kvinder som Obama oplevede med afroamerikanerne. At en meget stor andel af kvinderne stemmer på den første mulige kvindelige præcident
-
Tak for link jkj. Har lagt det i debatten.

-
Genmab ser noget svag ud lige nu fra morgenstunden. Havde troet den ville bounce op i det grønne marked
-
enig troldmand. Men problemet er at selvom Clinton bliver præsident får hun ikke de healtcare lovforslag igennem både kongressen og repræsentanternes hus
-
Jeg så gerne Michael Bloomberg stillede op....
-
Der LANG vej til at USA måde at håndtere medicinpriser bliver reformeret.
-
Enig...Det tager mange år før vidtgående ændringer i virksomheder vilkår går igennem i USA.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind