Genmab — Oktober 2015
-
jeg så i gentogens post af seneste GEN virksomhedspræsentation, at GEN har sat flueben i, at der er kommet en IND i år - jeg håber sgu ikke, at det betyder, at vi ikke ser mere
-
men de skøre hollænder mener det sker NU

-
alene vores diskussion her viser en hel masse om, hvor svært det er at sætte en skarp pris på GEN lige nu
-
-
det er det, der irriterer min blindtarm lidt. Vi skal sgu se en 100% GEN kontrolleret IND snart
-
indsalgsprocessen på sådan en licensaftale er nok lidt længere end beslutningen om at købe en ny plæneklipper
-
Jo men der er jo allerede en del forhandlinger i gang - Jan sagde jo selv hos Morgan, at året ikke var omme endnu. Men ja de nye forretningsforbindelser der evt. laves i november giver ikke aftale lige her og nu. hvis det blot er forskningsaftaler tager det nok ikke så lang tid at skrue sammen, men egentlige licensaftaler er jo mere tidskrævende
-
jeg tænker, at det vil blive en del nemmere at forhandle - og priserne måske også noget højere - hvis vi langt om længe får nogle af duo/hexa'erne i klinikken. Hvad tænker i?
-
altså det er jo rigtig godt med nye duobody aftaler. MEN når mcap allerede er små 40 mia så betyder de bare ikke ret meget her og nu på værdistigning så længe vi taler research aftaler og ikke stoffer der allerede er i klinikken
-
så tilbage til mit mantra om at de øger deres inhouse kapacitet markant ved at ansætte en masse ekstra folk. Og så lader de ellers være med at lave research aftaler på duobody i et par år. Så de selv kan føre nogen frem i klinikken
-
og så kan de ellers lave aftaler på enkelte udvalgte af dem
-
-
Dog intet nyt
-
Også lidt her, men igen det samme: http://www.investor.jnj.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=936293
-
At de har fået accelerated proces fra både USA og CHMP. Men Dara nævnes da først under deres pipeline nyheder begge steder
Spændende om analytikerne begynder at spørge ind til Dara til CC også nu eller om de stadig har fokus på de stoffer som er på markedet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind