Genmab — Oktober 2015
-
ja det kommer ikke til at ske at det er Jansen (J&J) der byder først
-
så hvis man håber på et opkøb skal man lede efter gnisten et
andet sted -
det vil jeg ikke sætte penge på
-
men som det var gældende for PCYC, så skal vi nok et stykke på den anden side af dara godkendelse, før der bliver bidt til bolle
-
pcyc opkøbet kom først 12 mdr efter godkendelse
-
næh, ikke rigtigt. Så vidt jeg er informeret. Det betød vist også en del, at pcyc ikke kunne få gang i udvikling af deres pipeline. Så de satte sig selv til salg, da deres inkompetence blev klar for dem selv - brutalt sagt
-
sukkeralf dara royalties kommer aldrig til at kunne tilbagebetale den investering som $20 mia er. Så der skal være noget andet og helt unpartnerd i pipelinen der kan retfærdiggøre det
-
usd 20 mia? For GEN?
-
ja er det ikke det beløb som hollænderne smed ud og som flere herinde har kredset om?
-
det giver ingen mening for mig. usd 10 mia vil være en særdeles flot pris
-
er dett ikke ved at være 3 mdr siden at hollænderne skrev at indenfor 3 mdr var genmab solgt for 20 mia
-
det kan man vist roligt kalde for en bull indstilling
-
dingleberry det er også hvad jeg har sagt
-
at kommer der et bud nu her så vil det være omkring $10 mia
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind