Genmab — Oktober 2015
-
har vi her at gøre med en analytiker der ved hvad han snakker om ? det er godt nok en påstand der vil noget: "
Det er en joke. Patienter vil enten have bedre convenience end med ældre midler, eller også vil de have bedre effekt, og ofatumumab giver ingen af delene".. -
det her citat.. skinner da efter al tydelig på at manden ikke har kendskab til noget som helst:"Analytikeren påpeger samtidig, at Novartis muligvis kigger på "andre autoimmune sygdomme", sådan at Novartis forventeligt satser på andet end and kræft og MS med ofatumumab
-
STOCKHOLM ( AFX) American Johnson & Johnson announced a large buy-back program, totaling up to 10 billion dollars.
-
så kan man hvis godt skyde en hvid pil efter opkøbs drømme fra dem lige forløbigt
-
det er peanuts troldmanden. JJ is a very large fish in a very large pond - http://www.barrons.com/articles/johnson-johnson-primed-for-m-a-1442310535
-
10b til stock repurchase er ikke engang lunch money til den kødløse dag
-
celcius - om værdisætningen af ofa i ms er sat til 0 pga den ene eller anden årsag er ret ligegyldig. ifht kurstargets er det ren upside for GEN
-
det ved jeg godt Dingle,, men det var mere det tilsyneladende ufuldstændige analytikker arbejde der er udført.. hvis jeg havde læst det for 7 år siden var jeg hoppet lige i med begge ben og jeg synes generelt at man skal bruge kilde anvendelse for at blive godtaget til et website og udsendt ..
-
Det er i hvert fald sjældent at se så klare synspunkter, der går stik imod selskabernes holdninger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind