Genmab — September 2015
-
Man kan ikke køre 700.000 igennem uden at begge sider af bordet har en aftale.
-
NU er det at man for ALVOR er MEGA træt af at nasdaq omx IKKE har nosserne til at sige til de store at man IKKE kan få lov til at være anonym broker
-
Enig.
-
Har lige hørt Morgan Stanley Q&A igen. Jan siger fandme at CR (complete response) i Dara+Rev+Dex studiet vil være +40%
-
Det er fuldstændig insane data i pretreated patienter hvor flere allerede har fået revlimid i forvejen hvis det er sandt...
-
kan Dara give sådan nogle resultater , dvs. at tæt på 50% af patienter som tidligere er behandlet kan få konstateret CR nu er vi jo nærmest der hvor man snakker om en kur

-
hvad filan skete der lige i den luk. Der ligger også stadig 200k køb ned til 644
-
50% i meget syge patienter. Hvad kan det ikke blive til ved en behandling tidligere i forløbet.
-
En short seller som skulle lukke ?
-
rolig nu jky. Tror tidligst det kan være november
-
Der findes slet ikke så store short i genmab. Altså at en har næsten 1,5% short
-
for he..... hvorfor kan vi ikke se hvem det er der har fortaget de handler. hrmpf....
-
trold der findes da 1,5 % short i genmab. ud af 60 mio. aktier er det 900.000 stk
-
?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind