Genmab — September 2015
-
kurs
-
En "partykiller" i debatten: http://www.proinvestor.com/debat/73133
-

-
man må vel kunne tage udgangspunkt i de forskellige analytikeres værdisætning af dara. Som Sukkeralf skriver, er det ualmindeligt svært at sige. I min verden rubricerer den slags i kategorien "unødvendig viden" altså fx "En ølflaske er 22,8 cm. Nøjagtig lige så høj som en standard mursten."

-
Det eneste der for alvor kan ske, der slår Daratumumab helt ud af pipelinen er hidtil usete alvorlige bivirkninger i klinikken - og igen er det efterhånden svært at tro, når man ser det i lyset af at det er dødsyge cancerpatienter der skal behandles.
-
Herlige svar
- jeg plages såmænd heller ikke selv af downside-scenariet, men blev blot nysgerrig. Har folk her på stedet en reel forestilling om hvad det vil betyde, hvis den ikke går igennem? Den slags spørgsmål. Som sagt krydser jeg selv fingre - og glæder mig 
-
selv om den dara-behandlede population er til at overskue, så har de kliniske forsøg kørt siden 2007. Det giver vel også en form for sikkerhed for toxiciteten i dara.
-
Netop Dingle.
-
igen en sund volumen på en dag, hvor US oven i købet holder lukket. Er vi ved at se et skifte i investorsammensætninge i GEN?
-
det er sådan en skam, at det anonyme system er blevet indført. Det er rasende svært at gennemskue handlen.
-
Men jeg tænker lidt på, om de store cash flow/earning fokuserede investorer er begyndt at positionere sig allerede
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind