Genmab — September 2015
-
Jeg tror især, at man undervurderer omfanget af vedligehold, samt det forhold at præparatet, under vedligehold, måske kan tages hjemme af patienten lige som insulin. Resultatet=mega besparelser i sygehusvæsnet=mega indtjening til Genmab og dets aktionærer:-)
-
JKY..Har lige snakket med redaktør Christian Kjærgaard om hans Genmab blogindlæg. Han lover at der kommer datering på fra i morgen på alle indlæg fremover. Det er vist i IT-afdelingen det halter.
-
Han får også sat dato på de gamle.
-
Bortset fr det, hvis der er nogen af de kloge hoveder her på chatten som eventuelt vil blogge på Børsen omkring Genmab, så send mig en besked i min indbakke.
-
Han har også skrevet denne her. Uden dato, men den er fra den 13. august: http://marketnews.dk/opinion/blogs/view/17/3369/australske_laeger_kalder_dansk_biotekhaab_for_vidundermiddel.html
-
Der er vel en vis sagsbehandlingstid
-
Hvor tæt....
-
Interessant er hvis man subscriber Inrater så er der en der arbejde hos genentech, der ud fra hvad han ved om daraproduktionen i Biogens anlæg gætter på at der produceres dara til ca 2.000 patienter om ugen. Svarende til 100.000 patienter
om året eller hele US populationen af mm patienter. Det er meget !!! -
Så skal man nok være hurtig hvis porteføljen skal suppleres
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind