Genmab — September 2015
-
Jamen prøv lige at se engang, er dette ikke = approval, vi kommer da ikke tættere på, mere eller mindre alle misforståelser/påpasseligheder/forsigtighed og almen fornuft hos forsigtige investiringshuse/potentielle købere mm. vi kommer da ikke nærmere nirvana end dette. Man bør da mene at alt under 700 inden næste fredag er utopi, den har trods alt uden denne længeventede nyhed været i 690, så det burde da være 7-800 på meget kort tid. Forestil Jer denne nyhed var kommet i 690...
-
Vi bør vel også se kursmål ændre sig en mas. Og ja det var så de sidste positive ord om Gen fra mig iaften, håber det blot skyldes folks ydmyghed de ikke går amok med skriverier og positive forudsigelser... Eller også er det bare rødvinen som taler sit tydelige forførende sprog..... JUHUUUUUUUUUUUU vi er så tæt på safe at vi kan smage det, and we like the taste
Godaften/nat til alle.. May the ultimate GENie in the bottle opfylde vores 3 ønsker... -

-
Jeg er enig med Dinglebær. Professionelle investorer bør have indkalkuleret PR.
-
Dermed ikke sagt, at der ikke er masser af nye investorer som nu får ny eller øget appetit på casen.
-
Nordeas kunder har været flittige sælgere de seneste dage. De må sgu opdrage deres kunder lidt bedre.

-
Mos på bagsmækken giver en hvis ydmyghed med årene.

-
Godnat herfra - Iøvrigt for dårligt jeg ikke har tænkt på at forny mit abonnement før nu. Sådan det er gået for Gen, burde det være en pligt at have et abonnement for i det mindste alle Genfølgere
Har mine de sidste 5-6 indlæg måske ikke været det hele værd ;o)........ -
På alle måder. Tak for dem.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind