Genmab — September 2015
-
ja - for deres mAb kompetence ser meget begrænset ud. Og det, de allerede har, er noget, der er købt til
-
så hvis mAb'er er noget Gilead ser en fremtid i, så vil det være et sindssygt godt køb. Der er dog et stykke til markedet endnu, men GENs strategi om spcialty drugs bringer jo det hele lidt tættere på cash flow
-
Hvis de byder, så vil JJ nok ikke blive siddende på bænken...
-
well - du kan jo vende argumentet om. Det eneste, der værdisættes pt i GEN er dara. Det kan man sælge fra meget nemt. Så står du med en verdensklasse udviklingsmaskine til kr. 0
-
og sådan en har Gilead virkelig brug for
-
det ser jeg også som det store problem i biotek ifm m&a. Hjernerne er mange penge værd
-
Ja eller bare holde andelene for både Arzerra og Daratumumab, så der løbende kommer indtjening - og Gilead vil jo have lige så meget udviklingspotentiale som Genmab. De har bare flere muffer at putte bag udviklingen. Dog mener jeg stadig at det er en stor beslutning for Gilead, for de skal jo helst have gode folk om bord og faren er jo at de dygtigste Genmab folk smutter.
-
indtil videre har m&a spekulationerne omkring GEN været viel Geschrei und wenig Wolle
-
Jeg tror ikke Genmab vil købes og dermed holder Janssen fingerne væk, for ikke at ødelægge samarbejdet, men forsøger andre at købe Genmab, så slår JNJ til. Jeg håber de forbliver selstændige så værdien kan bygges yderligere op og så kan man hente gevinsten hjem stille og roligt til en lavere skat.
-
haha - er det 27% aktieskatten, du tænker på?
-
tage tid? Vil det overhovedet være muligt at komme i 0?
-
er det lidt "før us" nervøsitet vi ser i markedet?
-
boum - sikke en start
-
Flot..Nu skal vi bare revet Genmab med op.

-
Der er bemærkelsesværdigt lidt medvind i dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind