Genmab — September 2015
-
Selv om Winkel siger de ikke er til saæg kan der meget vel foregå noget i kulissen. Vi ved stort set med sikkerhed at JNJ og GILD er på stort opkøb lige nu. Vi ved at JNJ er meget tæt på Genmab og kender dets værdier ganske godt. GILD er den formodede undisclosed partner, der gemmer sig i kulissen. Så vi har rimelige odds på Genmab synes jeg.
-
JNJ må vel næsten være det oplagte valg med dara og alle de mange aktiverede duobodyprogrammer.
-
Jeg tvivlerpå, at
Winkel gider rulle det store selskab ud han taler om. For mig har han holdt salgstaler siden ASCO. Hvorfor snakke om Regeneron, 20 bn usd etc, når det i øvrigt går strygende. Det er at tage glæderne på forskud. Nej salgstale er hvad det er. Håber at de snart melder ud, at de er i de overvejelser. Det gjorde PCYC på et tidspunkt. -
Enig Solsen.

-
Det har Jan snakket om meget længe. Hvordan det skal fortolkes ved jeg ikke, men det kan vel også fortolkes som en bekymring over en for billig kurs. De 20 bn er jo klart realistiske. Og det tror jeg lige netop godt, at Jan 'gider'. Det vil jo være et virkelig flot livsværk
-
holymoly - så kan man dag tale om blockbuster!
-
Synes også at Janssen attitude mest tegner til at de ikke opkøber Genmab, da de umiddelbart giver Jan lov til at fortælle for meget omkring Daratumumab - og at de trods alt har solgt en portion af deres aktier. Så Janssen er måske et eller andet sted også mest interesseret i at Genmab forbliver selstændigt, så de har den partner de hele tiden har haft - for det fungerer tilsyneladende godt.
-
Vi ved JNJ er klar med en stor pose penge - den var allerede i spil ved bud på Pharmacyclics, så den kunne de selvfølgelig også bruge på Genmab. Jan eller var det ATP der nævnte, at Genmab havde planer hvis nogle forsøgte at opkøbe dem - og det kan jo tænkes at det er at gå til JNJ for at få et bud fra dem.
-
Jeg fortæller her i foredraget fra i tirsdags om, hvordan jeg har hedget mine Genmab med Novo.
http://www.shareholders.dk/kampagne/InvestorDagen-Koebenhavn-2015-efteraar-webtv/Proinvestor -
Du skal bare scrolle ned til bunden og trykke der hvor der står Proinvestor.
-
Hejsa, har med stor interesse fulgt debatten på chatten fra sidelinien et stykke tid og er blevet noget klogere på flere begreber - har været investor i Genmab i flere år og har både private og pensionsmidler investeret - har senest prøvet at fange Helge's indlæg men kan ikke fange det (kan ikke finde Proinvestor nederst på siden) - hjælp mig gerne da emnet hedge Genmab/Novo lyder spændende
-
Hej Mickey Mouse. Linket er til alle foredragene som har været på Investordagen. Demetra og jeg slutter dagen af kl. 18. Vi er således placeret sidst på dagen nederst på siden i linket. Mit foredrag er placeret til højre med Proinvestor som overskrift.
-
Så lykkedes det Helge,
-
tak fo hjælpen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind