Genmab — September 2015
-
mon der sker noget, eller leger vi bare catch-up til US markedet?
-
var det ikke 24 patienter i det oprindelige forsøg?
-
næh - det var 54 patienter
-
til asco blev der præsenteret data for 24 patienter, men om der blev rekrutteret flere er jeg ikke helt klar over - http://files.shareholder.com/downloads/AMDA-KPIBN/505095790x0x832683/D1560CA8-68E1-49D1-ACB5-D5072F83B6E5/2015_ASCO_TF-ADC_GEN701_Lassen_poster_FINAL.pdf
-
genmab går da pæpnt amok nu og under stor oms. Det er de anonyme der køber voldsomt op. Det er sjældent jeg har set dem stå for over 85% af købet. Ja jeg mindes faktisk ikke at have set det før. Er der kommet en åpositiv ny analyse ud eller hvad sker der?
-
i det oprindelige forsøg taler man om en expansion cohort på 30 patienter. Så 24+30 stemmer med en total på 54 patienter
-
sukker jeg spurgte jan om det til et Q&A det er først efter I/II studiet at SGEN skal vælge om de vil opt ind
-
Altså inden de går i gang med egentlige phase II eller III afhængig af hvilken vej om de kan få BTD eller lignende
-
Flot aktiekursudvikling. Det gik vildt stærkt fra -1 til +3%
-
SGEN har også rykket gevaldigt over de sidste 2 uger, hvor meget andet har stået stille. Lidt besynderligt i lyset af en emission...
-
det kan også bare være catchup til us biotech
-
2 for prisen af 3

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind