Genmab — September 2015
-
Jeg torr absolut IKKE på et opkøbsscenarie på denne side af markedsintro af Dara. Corporate psykologi er at ingen tagere t stort bet på et middel der ikke er godkendt endnu 5 minutter i 12 til fuld eller næsten fuld værdi. Opkøbstilbuddet kommer når Dara er på markedet.
-
Det lyder plausibelt.
-
Jeg har samme fornemmelse og siden jeg har fulgt Genmab i 2009, husker jeg egentlig Ofa længere fra markedet op til godkendelse end Dara er nu ? Måske er jeg en smule "forblændet" af de gode data, artikler og udtalelser, der har været indtil nu, men jeg kan næsten ikke forestille mig, at Dara bliver afvist af FDA. Alt kan selvfølgelig lade sig gøre, men...alligevel. Jeg ved ikke, om jeg skal "veksle" mine Bava om i Gen. Bava har jeg også en stor gevinst på - men mon ikke odds´ne er bedre i Gen ?
-
Lidt mere artikel til dara P1/2 mono studiet http://www.healthcanal.com/cancers/66848-immunotherapy-agent-benefits-patients-with-drug-resistant-multiple-myeloma-in-first-human-trial.html
-
Artikel=airtime
-
Jeg har kigget lidt på statistikken for i går fredag. Anonyme gik da voldsomt til biddet på købssiden den sidste time.
-
Der er ikke kommet opdateret præsentation fr GS symposium endnu
-
Jeg er stadig af den opfattelse at JNJ har størst chance for at overtage Genmab ved et bud straks ved Approval. De øvrige interesserede har ikke samme indblik i dara etc. Så det er meget snart de skal lamme de øvrige big pharma med et godt bud. Tror på 100% plus altså +1300
-
Men jeg er enig med Solsen, budet kommer når Dara er godkendt. Om præmien bliver kursen gange 2 ved jeg ikke - hælder mod præmien relativt bliver en del mindre end 100%, men kursen vil til gengæld være en del over 650 EFTER godkendelse. Men en kurs på 850 efter godkendelse og en præmie på 40% over markedskursen giver i store træk samme resultat.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind