Genmab — September 2015
-
ja, du taler om omsætning
-
ja som i89 skrev'
-
hvis vi følger dcf tankegangen og siger at topsalg er i 2021, altså om 6 år og diskonteringsfaktoren er 10%: så vil kursen være 1130 uden at GEN skal røre en finger i mellemtiden
-
det stemmer ikke helt overens med manglende upside
-
jeg forholde mig blot til hvad i89 skrev. Og kan se han har peak salg i 2023-25
-
så er der endnu mere upside på kursen
-
Jeg har også omkostninger, skat osv. med i mine betragtninger husk det. Men det er klart at bliver målet endnu højere er der også leverage til det.
-
Ender topsalget på 5 mia. $ usd. er min fair value i dag omkring 2.000
-
Så de personer som virkelig tror vi når derop på de høje 5+ mia. $ tal vil også få en massiv stigning. Men når vi kun 1 mia. $ i topsalg eller ender lidt som en Arzerra fuser, er genmab overvurderet. Så det afhænger af hvilken boldgade man er i. Er selv lang genmab da jeg tror på topsalg min. over 3 mia. $
-
min våde drøm er, at GEN selv starter klinik op på hexa, duo og dou-adc (og selvfølgelig humax-axl-adc) ret hurtigt, så vi får mange flere ben at stå på
-
vi skal have pengene ud at arbejde
-
risikoen på dara er stadig en alt for stor del af værdisætningen i GEN for min smag
-
resten af dres pipeline er bare stadig meget early stage. Så i forhold til en nuværende mcap på 38 mia så fylder flere nye stoffer ikke ret meget
-
Altid fint at blive mindet om risici, men 1 milliard dollars i topsalg svarer med den sidst estimerede pris til cirka 11.000 patienter. Ifølge Gen får 125.000 diagnosen hvert år. De lever længere og længere, som det fremgik af morgenens nyhedsreferat, så potentialet er til at få øje på.
-
og i modsætning til arzerra bliver dara incumbent i markedet. Selv med et par overlegne cd20'er og ibrutinib på markedet gør det ikke meget indtryk på afstningen af rituxan. Det kan blive dara i mm!
-
afstningen=omsætningen. Hvad ind i helvede skete der lige der?
-
Nice rebound. Hvad sker der?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind