Genmab — September 2015
-
Enig med sukkeralf. Det tager +3 år
-
og selv hvis de ville så kan det næppe gøres hurtigere. De skal jo først være færdige med fase 1. Og derefter skal de designe, indrullere og afrapportere på fase 3 for til sidst at komme igennem den samme godkendelses procedure som nu
-
Altså så overhæler de jo nærmest de fase III studier der allerede er i gang. Jeg synes vi har en tendens til at alting skal gå meget stærkt. Hvis Genmab kommer igennem og får godkendelse på baggrund af fase II monoterapi, så er det meget hurtigt. Vi kan ikke forvente at alt vil gå i samme hastighed - før eller siden kommer vi til at køre fulde fase III studier
-
Og få et tidspunkt kommer der højst sandsynligt også phase III studier som vil fejle på primært endpoint
-
Hvis Jannsen vil køre 8-10 phase III studier er det ret unikt hvis de alle stryger lige igennem
-
ja de kommer helt sikkert til at løbe ind i studier der fejler på det primære endpoint. Og som følge deraf vil give nogle større setbacks på kursen. Sådan er denne branche. Der findes ingen stoffer der bare surfer gennem alle forsøg
-
Men heldigvis ser det ud til vi kommer på markedet og får milestones etc. det er den første hurdle. Den næste hurdle hedder så label udvidelser og derfra så non-MM labels
-
Lidt nyt brænde til opkøbsbålet - Gilead optager ny gæld og stiger på gisninger om forestående opkøb (Genmab dog ikke nævnt) http://finance.yahoo.com/news/gilead-sciences-rises-debt-offering-182546515.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind