Genmab — September 2015
-
"Specielt Sanofis SAR650984 er rigtig godt. Daratumumab er foran, men på nuværende tidspunkt har jeg både daratumumab, SAR650984, Morphosys og elotuzumab med i mine markedsestimater. Men på et eller andet tidspunkt kan jeg nok hive de sidstnævnte ud, fordi det er så svært, når en anden er kommet først,” siger porteføljemanageren
-
Tak celsius en spændende artikel som kun bekræfter mig i at J&J må op med pengepungen. Vi skal huske sådan som konen forklarer mig, at antistofferne som bruges for det meste vil vise gode effekter når der er tale om syge celler i store dele af kroppen, altså i blodbanen eksempelvis. Det er straks sværere at fremstille skyts mod specifikke områder i kroppen. Jeg ved ikke om safety er nogenlunde det samme indenfor området eller om Dara er outstanding ift SAR og ELO. Men dybden af respons er vild
-
Enig med sukkeralf. Det tager +3 år
-
og selv hvis de ville så kan det næppe gøres hurtigere. De skal jo først være færdige med fase 1. Og derefter skal de designe, indrullere og afrapportere på fase 3 for til sidst at komme igennem den samme godkendelses procedure som nu
-
Altså så overhæler de jo nærmest de fase III studier der allerede er i gang. Jeg synes vi har en tendens til at alting skal gå meget stærkt. Hvis Genmab kommer igennem og får godkendelse på baggrund af fase II monoterapi, så er det meget hurtigt. Vi kan ikke forvente at alt vil gå i samme hastighed - før eller siden kommer vi til at køre fulde fase III studier
-
Og få et tidspunkt kommer der højst sandsynligt også phase III studier som vil fejle på primært endpoint
-
Hvis Jannsen vil køre 8-10 phase III studier er det ret unikt hvis de alle stryger lige igennem
-
ja de kommer helt sikkert til at løbe ind i studier der fejler på det primære endpoint. Og som følge deraf vil give nogle større setbacks på kursen. Sådan er denne branche. Der findes ingen stoffer der bare surfer gennem alle forsøg
-
Men heldigvis ser det ud til vi kommer på markedet og får milestones etc. det er den første hurdle. Den næste hurdle hedder så label udvidelser og derfra så non-MM labels
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind