Genmab — September 2015
-
Hvis nu, der ikke kommer noget m&a aktivitet, så vil det være skønt at få nogle nye programmer i klinikken. Det tager jo sin tid at illustrere værdien af nye medikamenter, som vi kan se med humax-tf-adc
-
Lidt banalt spørgsmål for nogen: Men hvem bestemmer egentlig i genmab? Altså i sidste ende selvfølge dem ser sidder med aktier. Dog før at vi aktionære hører noget som helst er bestyrelse vel og har sagt ja eller nej til en friendly overtagelse. Hvem sidder i bestyrelsen...en fra TDC og en fra GSK, kende ikke noget til disse personer men begge to fra uduelige selskaber;-) Dog sidder manden bag SOBI også i bestyrelsen så det trækker op:-)
-
Husk at præge debatten i den retning man finder seriøs og lad være med caps lock og og udråbstegn, det er der aldrig kommet en god debatkultur ud af. Ps i bund og grund er der ligegyldigt om genmab bliver købt, hvad der betyder noget er hvor godt et lægemiddel dara er/bliver...det vil gøre jer rige og forlænge patienters liv.
-
Det er faktisk ikke noget tosset spørgsmål, dohk. Den største aktionær er Fidelity med 10%, men aktionærkredsen er spredt både geografisk og andelsmæssigt. Mit bud er at Jan er stort set eneherskende. Han er stor aktionær, essentiel for forskningen og strategien, stærk i sin position som CEO - og aktionærerne vil følge hans anbefalinger
-
Men kommer der et bud med en premium på 100%, så bliver det nok svært at holde styr på aktionærerne!
-
Det er en stille dag på kontoret i dag. Vandret handel og begrænset volumen. Meget usædvanligt
-
Om Genmab er mere end dara, det ved vi vel ikke rigtig endnu. Azerra har vist sig ikke at være et specielt vigtig drug hverken for patienter eller for aktionærer. Teknologierne duo og hexa har vi meget svært ved at værdisætte endnu, vi skal se noget klinisk data først. TF-ADC ser lovende ud, og de er nok i fuld gang med med at finde en indikation der kan give dem BTD så vejen til godkendelse bliver kort. Personligt glæder jeg mig mest til at høre mere om TF-ADC, især i solid tumors
-
På et tidspunkt må det føde igennem til genmab!
-
God morgen fredag http://heltnormalt.dk/migogdanielle/2015/09/11
-
"Hemmelig" effekt kan booste Genmab-middels salgspotentiale yderligere
Genmab-midlet daratumumab kan ifølge Danske Capital ende med at opnå det samme, som Celgenes Revlimid har gjort. Sker det, så er diverse topsalgsestimater på omkring 4 mia. dollars næppe fyldestgørende. Den samlede behandlingsperiode spiller afgørende rolle.
(medwatch.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind