Genmab — September 2015
-
øøeh, er der nogen, der har et håndtag på GEN? Kan ikke følge med markedet, når det stiger og stiger på røde dage. Jeg er helt rundtosset
-
Du dingler rundt.

-
Nordea sælger i panik, shorterne køber, markedet går den anden vej. Der er ikke meget, der peger i en logisk retning
-
Det er ikke sikkert at det er shortere som køber. Det kan også være longs.
-
Tror bare deres analytikere kigger på graferne.

-
Nå, vi skal vel til at varme op til GS i morgen. Jeg tror Jan har et møde med den ”hemmelige partner” nu han er i løvens hule. Betingelserne for en helt eller delvis overtagelse af Genmab er på bordet. Hvad siger i? true or false med %. For mig er det 30/70
-
Stripbar 80/20
-
nu skal man aldrig sige aldrig, så hvis vi ikke bruger decimaler vil jeg sige 1/99 for overtagelse. Helt eller delvist
-
Hvis han sigter på at blive den næste regn eller alxn, så er det jo aaaaalt for tidligt at slippe tøjlerne. Og han har jo ikke brug for pengene. Han har allerede rigeligt til at lægge bladguld på garagen, huset, nabolaget, børnenes skole og det lokale stadion. Flere gange.
-
Ja..Det skal man jo altid.
-
Klart, men en væsentlig del af at købe GEN er at få Jan og hans team med i dealen. Det er en væsentlig del af værdien i selskabet, og i øvrigt også grunden til det enorme warrantprogram
-
Hvis nu, der ikke kommer noget m&a aktivitet, så vil det være skønt at få nogle nye programmer i klinikken. Det tager jo sin tid at illustrere værdien af nye medikamenter, som vi kan se med humax-tf-adc
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind