Genmab — August 2015
-
Enig.

-
Viborg... Enhver har jo sin egen egen risikoprofil. At have en lille gearing kan sagtens sammenlignes med en for stor eksponering. Det er fair nok.
-
Jeg tænkte mere på dem som her i tråden f.eks. har nævnt 10xgearing.
-
Approximately 190 patients (approximately 12 per Velcade-thalidomide-dexamethasone and Velcade-melphalan-prednisone backbone treatment regimen, 6 for the Velcade-dexamethasone regimen, up to 100 subjects in the pomalidomide-dexamethasone regimen, 20 for the CFZ-dex regimen, and up to 40 for the KRd regimen) will be enrolled in this study.
-
Falder aktien 10%, så er ens egen kapital og og det lånte beløb helt væk.
-
Har jeg fisket f.eks for 100.000 så er aktien i den situation bare blevet 90.000 værd. Jeg har dem jo stadig og kan nyde det lavere GAK samt fremtidige stigninger.
-
Jamen jeg har jo stadig aktierne. Det har man vel ikke med de gearingssystem der bruges på handelsplatformerne?
-
Hvis jeg benytter et stort fald til at købe på et lavere niveau efter at jeg har solgt højere oppe før faldet, så har jeg måske et lavere GAK i den pågældende aktie.
-
Det skal selvfølgelig ses i forhold det GAK jeg havde før bundfiskeriet.

-
Bliver man ikke stoppet ud med disse gearinger?
-
jo selvfølgelig hvis aktien falder mere end 100% samlet set. Jeg er godt klar over den ekstra risiko, der er forbundet med gearing. Det var netop derfor, jeg talte om timing. Jeg ville aldrig geare nu i håbet om en godkendelse af Dara sidst på året. Det er aktien alt for volatil til.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind