Genmab — August 2015
-
Hey iv89, jeg blev så nysgerrig, at jeg ikke kunne lade være med at købe mig adgang til din Inrater port. Lige et spørgsmål: kommer du også til at skrive, når du ser at luften, er ved at være feset ud af de virksomheder du dækker? helt sikkert spændende læsning og aktier jeg aldrig selv havde fundet, til at tage et ekstra kig på!
-
Sidste år var der warrant exercise den 20 aug. Med Jans store salg in mente, mon vi så ser en større bølge af medarbejdertal i markedet? Og er det i dag, eller heromkring at udnyttelsen sker?
-
Ud over apple's uforståelige og tilfældige censur af det danske sprog, så er mit indlæg vist ret klart
-
Kan de ikke have gjort det over en længere periode? F.eks. siden d. 1. august. Det har jo ikke meldepligt på salget.
-
De skal jo lige have aktierne inden, de kan sælge
-
Sorry ...Jeg mente hvis de solgte tidligere købte aktier fra warrants for at udnytte nye warrants.
-
Læste dit indlæg forkert. Beklager.
-
GEN er noget anderledes end andre C20 selskaber pga det udbredte medarbejderejerskab - det kan skabe lidt dønninger i et sommerdovent marked
-
interessant i øvrigt, at Jan tilsyneladende har sine aktier igennem Nordea
-
Nordea er meget aktiv indenfor Biotek...Asger Aamund havede også dem som hovedbank.
-
har
-
det lyder sandsynligt. Reklassificeringen af udviklingsomkostninger/investeringer tyder på at en del programmer bliver terminerede
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind