Genmab — August 2015
-
Et samarbejde mellem mine to darlings - jeg får næsten tårer i øjnene

-
well, BCs bevæggrund må vel næsten være, at de ikke tror på dara godkendelse alternativt ikke tror på tilstrækkeligt uptake i markedet - og ingen af de to ting har jo udfoldet sig endnu. Hvis det er tilfældet, vil der nok gå et stykke tid, inden de trækker følehornene til sig
-
Alt andet lige så kan vi vel konkludere, at et samarbejde med Novo kan trække andre til truget pga blåstemplingen.
-
Det er jo stadig small potatoes, det her, og vi mangler stadig at se IND'er på duobody før det her for alvor kan blive taget seriøst.
-
Jeps.
-
Det ville klæde Jan's nye strategi snart at fyre et par seriøse IND'er af på GENs egne projekter. Vi har set ham true med en duobody og en hexabody i de seneste præsentationer
-
ud over selvf. humax-axl-adc, der nok kommer næste år
-
Sydbanks kommentarer til regnskabet er nu på vores analyse side: http://www.proinvestor.com/analyser
-
Det er lang tid siden, et GEN regnskab har været så meget non-event. Selv Jan kunne ikke levere brændstof til underholdningen
-
meeeeen, mon ikke det er stilhed før stormen?
-
GEN må efterhånden også siges at have flyttet sig et par niveauer op. I gamle dage var beskeden om orphan drug på dara i FL nok ikke gået helt så upåagtet hen
-
Nordea skriver"Genmab har indgået en licensaftale med Novo Nordisk omkring to terapeutiske programmer, hvor Novo vil bruge Genmabs DuoBody Teknologi. Det er ikke meddelt hvilke sygdomme det omfatter, men et gæt er diabetes eller hæmofili. Det er en interessant aftale, men det er fortsat på et tidligt stadie. Vi ser et stort potentiale i Genmab, hvor vi forventer, at en godkendelse af cancermidlet Daratumumab kan ske allerede i år. Risikoen er dog også høj. De daglige udsving i aktien er kraftigt
-
Spændende, om duo kan bruges ifht diabetes. Er der nogen med viden på området, der kan skitsere i hvilken forbindelse?
-
en ret fin anbefaling fra Novo til GEN - men markedspotentialet i aftalen er stadig langt væk: http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2015/08/14/novo-dir-genmab-er-den-rigtige-partner-for-os/13205097
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Må være rørende, jeg har sværere ved at se et samarbejde mellem mine to darlings Genmab og QEC:-(