Genmab — August 2015
-
Kører op nu. Shorterne prøvede bare at skræmme nogle privatinvestorer ud i et tyndt sommermarked
-
Dem fra forleden solgte jeg hurtigt igen, men selvfølgelig er de faste beholdninger nede. Også nogen af dem jeg købte i går.

-
Dem skulle jeg så have købt i dag.

-
Jan giver EMA et lille spark ifm ansøgning på dara ~ "EMA kender ikke til btd og er ikke begejstrede for single arm studies"
-
sikke en start! Det er nu lidt sjovere, når der bliver købt i panik frem for solgt i panik
-
...ups - citatet fra Jan var fra denne morgen på Børsen Play
-
Det tyder ikke godt. Kunne tyde på at EMA måske vil have et andet studie for at godkendte dara som mono

-
nej det var i subcotan dosering Legolas
-
Men i sidste ende er det altså ikke mega vigtigt at få R/R label i Europa. De har jo rev-dex studiet til at afrapportere data indenfor 12 måneder måneder og så kan de file på det i et langt større marked
-
Jeg elsker Jans speedtalk
-
De kan slet ikke følge med i mio
-
Han kunne snakke hele timen fra 9-10 en dag hvis i lader ham

-
Ikke specielt. Men begejstret som altid
-
Kursmæssigt er vi nu tilbage som forleden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind