Genmab — Juli 2015
-
Tak for et rigtig godt indlæg ROI - tror vi er mange herinde der ikke håber på opkøb. Dels fordi prisen formentlig bliver for lav og dels fordi jeg i hvert fald ønsker at følge Daratumumabs udvikling og Genmabs præklinik på nærmere hold end gennem evt. JNJ. Der er nu flere ting i dit velskrevne indlæg jeg ikke er enig i - ligesom der er ting du burde uddybe meget mere, da det er ekstremt vigtigt for vurderingen af Genmab
-
@ROI super indlæg. Gilead har i hvert fald også kontanterne til at ligge et giftigt bud. Men enten skal man sælge Dara eller også skal man til at købe Novartis ud også. Men det kan vel også lade sig gøre. De bliver enige med Genmab om pris og så sælger fra til Novartis bagefter. Måske derfor det kan tage så lang tid.
-
Det hjælper vel også at der er nyt stort opkøb i medicinalbranchen: http://www.proinvestor.com/investornyt/259301/celgene-foretager-rekordopkob
-
Den slags har det med at smitte af på kurserne rund omkring.

-
Ja..Det er det store spørgsmål.
-
646,50.
-
-
@Mcjean - ja det kan du have ret i. Men J&J og Gilead er begge nogen jeg kan leve med - hvis de skal blive enige. J&J er lige blevet snydt for PCYC og bød var det 17,5 mia USD. Gilead har også en bugne kasse, og vil med Genmab kunne købe sig i front på et område de gerne vil blive større på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind