Genmab — Juli 2015
-
At what point do you consider using your cash to repurchase shares, Alex? Thanks for taking the question. Alex Gorsky (Chairman of the Board of Directors, CEO): Sure, Larry.Look, overall, ultimately we want to create more value for shareholders and as we look at our capital allocation strategy
-
, you just iterated, we have a strong commitment to dividends. We've done that for a long time. You know our statistics and our track record there. Regarding M&A, it's also another area obviously that we keep our eye on. I mentioned earlier in the discussion that we're always looking for the right opportunity and we try to do that in a balanced approach.
-
Analytikerne prøvede ellers deres bedste for at få svar på hvad de havde tænkt sig med kontanterne for de yngler jo ikke af sig selv, de skal investeres, men i hvad? Se det er spørgsmålet, men de skal spare noget mere sammen hvis de vil købe Genmab, de må op på 25mia.kr.$ ellers tjener jeg ikke nok siger konen.
-

-
-
Et skriv fra ROI på Inrater: Wake up Denmark - the big bad wolf is coming!
-
Tja, nok nærmere et opråb..
-
Sov godt..
-
Tak for linket - og gode pointer. Tiden nærmer sig, idet vi er tæt på at kunne se Genmab som en indtjeningsmaskine. Usikkerheden har hidtil forhindret et opkøb set fra en CEO. At der er nogle der argumenterer for at buddet starter i 1000-1300 er muligvis rigtigt, men forsigtigt og historisk betinget. Kommer buddene skal vi ryge over 1500 og de penge har fleks J&J allerede. Jeg er dog ikke i tvivl om at vi kan nå højere - men hvornår.1500+ ville jeg kunne acceptere, hvorimod 1200 er alt for lidt
-
Tak for et godt indlæg ROI. Det sammenfatter mange af de væsentligste pointer i takeover diskussionen, samt bibringer et væsentligt budskab om snusfornuft. Tror desværre der er andre der arbejder på at holde prisen nede. Som altid er der garanti for spænding i Genmab.
-
Tak for et rigtig godt indlæg ROI - tror vi er mange herinde der ikke håber på opkøb. Dels fordi prisen formentlig bliver for lav og dels fordi jeg i hvert fald ønsker at følge Daratumumabs udvikling og Genmabs præklinik på nærmere hold end gennem evt. JNJ. Der er nu flere ting i dit velskrevne indlæg jeg ikke er enig i - ligesom der er ting du burde uddybe meget mere, da det er ekstremt vigtigt for vurderingen af Genmab
-
@ROI super indlæg. Gilead har i hvert fald også kontanterne til at ligge et giftigt bud. Men enten skal man sælge Dara eller også skal man til at købe Novartis ud også. Men det kan vel også lade sig gøre. De bliver enige med Genmab om pris og så sælger fra til Novartis bagefter. Måske derfor det kan tage så lang tid.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind