Genmab — Juli 2015
-
Men det giver meget god mening med det pres der har været fra ATP og BC, hvilket måske også betyder at den vil rykke mod de 700 snarligt og nok også over. At ATP så går offentligt med deres påståede beskyttelse mod fjendlig overtagelse kan så virke mærkeligt da de vil få mindre for aktierne? men det er nok noget med at beskytte sine samarbejdspartnere som måske har været gavmilde med informationer, men det er jo spekulativt, men udtalelsen virker malplaceret i forhold til deres adfærdsmønster
-
Det er en ganske almindelig strategi at afbalancere en portefølje ved at sælge ud såfremt aktivet udgør mere end en på forhånd fastlagt andel. Udtalelsen om reduktionen af Genmabbeholdningen stammer i øvrigt fra Claus Berner Møller, ATP`s aktiechef. Du har ret i at påstanden om at beskytte mod fjendtlig overtagelse naturligvis er noget vrøvl, når man samtidig sælger ud af aktien.
-
Jeg har lige genlæst referatet fra J&Js earnings call for Q1. Det er lidt interessant hvordan de dels forholder sig til opkøb og anvendelsen af deres oversøiske cashbeholdning.. http://seekingalpha.com/article/3069996-johnson-and-johnsons-jnj-management-on-q1-2015-results-earnings-call-transcript
-
-
Solsen, jeg vil føle mig "snydt" med kurs 1200 som har været nævnt af bl.a. Nordea Market. Kurs 2400-2500 vil være OK, men det bud kommer selvfølgelig ikke det næste års tid med mindre, at den fortsætter med at performe helt vildt. Det er trods alt nok ikke sandsynligt som nohope så lyrisk formulerer det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind