Genmab — Juni 2015
-
Dejlig nyhed Gentogen
-
Så mangler vi reelt kun NHL studiet og VTD (1000 patienter studiet) og så indruller de alle
-
Så er det bare for Jannsen om at holde foden på speederen. Rygterne i markedet går jo på at Jannsen producerer enorme mængder Dara til både kiniske studier men også store lagre så de er klar til markesføring
-
Spændende om Grækenland giver os en -10% i dag ?
-
Det lyder nu ikke så spændende.

-
Ville da være en virkelig fed købsmulighed
-
Tjah jeg sidder i sydens sol på terassen med computeren pt.

-
Min kæreste var lidt skuffet over vi havde været her i 10 minutter da jeg rev computeren frem, men det her er vel hvad man kan kalde ekstraordinær begivenhed
-
Heldigvis ikke Repsac

-
Exiqon -18 % Der er tvangssalg i gang
-
Hvordan tvangssalg? En gearet position?
-
det lignede bare en som skulle sælge ud for enhver pris siden man vælger at sælge til kurs 11 når den var i 14,5 i går

-
jeg prøver at være rolige her i tossetimen, så danner jeg lige et overblik senere om der er noget som skal flyttes rundt. Men man skal sørge for at tænke langsigtet og ikke lade følelserne løbe af med en
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind