Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Genmab — Juni 2015

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Genmab
2.2k Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Legolas23L Offline
    Legolas23L Offline
    Legolas23
    wrote on sidst redigeret af
    #921

    Jeg ved det. Den næste tid skal småinvistorer køres over, hvorefter det hele stikker af... Kan man spotte bunden, kan man her lave en god handel...

    1 Reply Last reply
    0
    • celsiusC Offline
      celsiusC Offline
      celsius
      wrote on sidst redigeret af
      #922

      Hvorfor tror i Genmab blir udsat for "take over" kan ikke se at det skulle ligge i kortene pt.. Det vi jo chattet om tidligere og dengang lovede ATP at gå ind hvis der skulle ske fjentlige angreb på Genmab.. Jan er ihvertfald ikke interesseret.. Så den tror jeg i skal længere ud på landet med 😉

      1 Reply Last reply
      0
      • BudweisB Offline
        BudweisB Offline
        Budweis
        wrote on sidst redigeret af
        #923

        Lidt simpel købmandsfornuft tilsiger mig, at J&J vil være voldsomt interesserede i den fulde indtægt fra Dara. Meget tyder jo på de har købt en case, der udvikler sig til et kæmpe guldæg.

        Bluesky scenarierne peger i retning af de skal afgive mellem 20 og 28% til Genmab. Hvorfor skulle de det? De er jo ikke berygtede for at være dårlige til at gøre forretning. DuoBody engagementerne er blot endnu et argument for et takeover.

        1 Reply Last reply
        0
        • BudweisB Offline
          BudweisB Offline
          Budweis
          wrote on sidst redigeret af
          #924

          J&J kan have en værdi i at fasthold Genmab selvstændigt grundet innovationskraften, som at svær at opbygge internt. De har tidligere udtalt at Genmab har været dem overlegne her, men i bund og grund bliver dette i min optik et spørgsmål om simpel bundlinje.

          1 Reply Last reply
          0
          • SolsenS Offline
            SolsenS Offline
            Solsen
            wrote on sidst redigeret af
            #925

            Duo- og hexabodies er udviklet og er tæt på INDs. genmab bliver kun dyrere for hvert år der går. Winkel mf.l. vil sikkert også gerne have tid til at bruge, den formue de får ud af et take over. Ingen ide i at vælte omkuld af stess, når kisten er fuld til bristepunktet med dollers. Selv ATP er klar til den rette pris. Personligt ønsker jeg det ikke, men kurs 12-1500 kan også friste mig.

            1 Reply Last reply
            0
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen
              wrote on sidst redigeret af
              #926

              Mon de aktier JJDC holding solgte for nogle måneder siden er dem der væltes i markedet nu ?

              1 Reply Last reply
              0
              • G Offline
                G Offline
                gentogen
                wrote on sidst redigeret af
                #927

                1500 i morgen kan da friste en smule, men mon ikke vi når kurs 1200-1500 inden for en rimelig kort tidshorisont

                1 Reply Last reply
                0
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #928

                  Jo og derfor er de næste måneder meget "farlige" for os longs.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • J Offline
                    J Offline
                    JKY_VH
                    wrote on sidst redigeret af
                    #929

                    celsius, når jeg tror på takeover har det at gøre med følgende: For det første har Nordea udnævnt Genmab som et oplagt mål for et takeover. Nordea kan deres Genmab som kun få, og når de udtaler sig som de gør, så er det altså min erfaring med dem, at så er der noget om snakken. En anden ting er Jans udtalelser om, at han kan 10-doble værdien af genmab samt hans gentagne udtalelser om, at analytikerne undervurderer potentialet i dara. Hvorfor er det så vigtigt for ham hele tiden at gentage dette?

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                      Helge_LarsenPI-redaktør
                      wrote on sidst redigeret af
                      #930

                      Med alle de konsolideringer som er sket indenfor kræftområdet, så vil det være mærkeligt om Genmab ikke kommer i spil.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • J Offline
                        J Offline
                        JKY_VH
                        wrote on sidst redigeret af
                        #931

                        Det er en prispresser for den der måtte være interesseret i at afgive et bud. For det tredje har jeg bemærket, hvad Dr. Peter Lebowitz, som er chef for kræftdivisionen i Janssen Research & Development svarer på spørgsmålet om hvorfor Jansen ikke køber Genmab "Det er et større spørgsmål. Vi købte aktier som en del af aftalen, men det er en strategisk beslutning, hvor flere ting kommer i spil. En del af de beslutninger foretages på niveauer over mig," siger Peter Lebowitz om den sag.”

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • J Offline
                          J Offline
                          JKY_VH
                          wrote on sidst redigeret af
                          #932

                          Altså kribler det i fingrene på ham, som om nogen har et indgående kendskab til potentialet i dara, for at overtage selskabet.
                          Dara forventes at fordoble Jansens salg af kræftmidler og som Budweis er inde på, hvorfor betale store royality´s til Genmab, hvis man i stedet kan overtage hele butikken?
                          Derfor ender det med en overtagelse og vi kan kun håbe, at vi der er langsigtede ikke bliver snydt alt for meget.

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                            Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                            Helge_LarsenPI-redaktør
                            wrote on sidst redigeret af
                            #933

                            Tak JKY..Det var en super forlængelse af min lille indskudte sætning. 🙂

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • J Offline
                              J Offline
                              JKY_VH
                              wrote on sidst redigeret af
                              #934

                              Selv tak, din indskudte sætning var skam ikke så ringe endda:-)

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • celsiusC Offline
                                celsiusC Offline
                                celsius
                                wrote on sidst redigeret af
                                #935

                                Det er meget alt sammen .. men hvorfor smider i allesammen den på bordet bare fordi JJ har indsendt registreringsansøgning .. Nu følger jeg genmab chatten særdeles tæt og jeg ka ikke huske at man har været så bull på takeover som nu 🙂 ..

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • J Offline
                                  J Offline
                                  JKY_VH
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #936

                                  Så læser du ikke, hvad jeg skriver celsius. Jeg har nævnt det adskillige gange lige side Nordea bragte dette tema frem i offentligheden.

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • celsiusC Offline
                                    celsiusC Offline
                                    celsius
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #937

                                    Jeg ved godt du og flere andre har haft det op og vende .. men så er man enige om hen af vejen at det nok ikke blir sådan når det kommer til stykket.. Og hva med TF adc hvad skal der blive af det projekt og alt det andet Jan har skudt penge i .. Nej jeg må indrømme at jeg stiller mig tvivlende men derfor ka i jo godt få ret 🙂

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                                      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                                      Helge_LarsenPI-redaktør
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #938

                                      Jeg stiller mig også tvivlende om, hvorvidt en overtagelse bliver en realitet. Dermed ikke sagt, at der ikke kommer et eller flere forsøg. Det virker oplagt.

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • J Offline
                                        J Offline
                                        JKY_VH
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #939

                                        det kan du også celsius og som du ved er enhver jo salig i sin tro:-)

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • G Offline
                                          G Offline
                                          gentogen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #940

                                          Ja. Det strategiske problem er vel, at de måske godt kan overtage Genmab, men deraf følger jo ikke, at de kan bevare Genmab

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger