Genmab — Juni 2015
-
Hvorfor tror i Genmab blir udsat for "take over" kan ikke se at det skulle ligge i kortene pt.. Det vi jo chattet om tidligere og dengang lovede ATP at gå ind hvis der skulle ske fjentlige angreb på Genmab.. Jan er ihvertfald ikke interesseret.. Så den tror jeg i skal længere ud på landet med

-
Lidt simpel købmandsfornuft tilsiger mig, at J&J vil være voldsomt interesserede i den fulde indtægt fra Dara. Meget tyder jo på de har købt en case, der udvikler sig til et kæmpe guldæg.
Bluesky scenarierne peger i retning af de skal afgive mellem 20 og 28% til Genmab. Hvorfor skulle de det? De er jo ikke berygtede for at være dårlige til at gøre forretning. DuoBody engagementerne er blot endnu et argument for et takeover.
-
J&J kan have en værdi i at fasthold Genmab selvstændigt grundet innovationskraften, som at svær at opbygge internt. De har tidligere udtalt at Genmab har været dem overlegne her, men i bund og grund bliver dette i min optik et spørgsmål om simpel bundlinje.
-
Duo- og hexabodies er udviklet og er tæt på INDs. genmab bliver kun dyrere for hvert år der går. Winkel mf.l. vil sikkert også gerne have tid til at bruge, den formue de får ud af et take over. Ingen ide i at vælte omkuld af stess, når kisten er fuld til bristepunktet med dollers. Selv ATP er klar til den rette pris. Personligt ønsker jeg det ikke, men kurs 12-1500 kan også friste mig.
-
celsius, når jeg tror på takeover har det at gøre med følgende: For det første har Nordea udnævnt Genmab som et oplagt mål for et takeover. Nordea kan deres Genmab som kun få, og når de udtaler sig som de gør, så er det altså min erfaring med dem, at så er der noget om snakken. En anden ting er Jans udtalelser om, at han kan 10-doble værdien af genmab samt hans gentagne udtalelser om, at analytikerne undervurderer potentialet i dara. Hvorfor er det så vigtigt for ham hele tiden at gentage dette?
-
Med alle de konsolideringer som er sket indenfor kræftområdet, så vil det være mærkeligt om Genmab ikke kommer i spil.
-
Det er en prispresser for den der måtte være interesseret i at afgive et bud. For det tredje har jeg bemærket, hvad Dr. Peter Lebowitz, som er chef for kræftdivisionen i Janssen Research & Development svarer på spørgsmålet om hvorfor Jansen ikke køber Genmab "Det er et større spørgsmål. Vi købte aktier som en del af aftalen, men det er en strategisk beslutning, hvor flere ting kommer i spil. En del af de beslutninger foretages på niveauer over mig," siger Peter Lebowitz om den sag.”
-
Altså kribler det i fingrene på ham, som om nogen har et indgående kendskab til potentialet i dara, for at overtage selskabet.
Dara forventes at fordoble Jansens salg af kræftmidler og som Budweis er inde på, hvorfor betale store royality´s til Genmab, hvis man i stedet kan overtage hele butikken?
Derfor ender det med en overtagelse og vi kan kun håbe, at vi der er langsigtede ikke bliver snydt alt for meget. -
Tak JKY..Det var en super forlængelse af min lille indskudte sætning.

-
Jeg ved godt du og flere andre har haft det op og vende .. men så er man enige om hen af vejen at det nok ikke blir sådan når det kommer til stykket.. Og hva med TF adc hvad skal der blive af det projekt og alt det andet Jan har skudt penge i .. Nej jeg må indrømme at jeg stiller mig tvivlende men derfor ka i jo godt få ret

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind