Genmab — Juni 2015
-
Når diskuterer FDA har man nogen gang den opfattelse at FDA er en modspiller, tværtom skal man se på dem som en holdspiller som vil gøre alt for at der kommer produkter på markedet til specielt den amerikanske befolkning.. og i Dara's tilfælde taler vi om en uheldbredelig kræftsygdom som det kan hjælpe imod..
-
Netop Solsen og jeg tror at det kommer til at gå rigtig stærkt grundet vigtigheden af produktet og igen så længe bivirkningsgraden er så blid .. Tænk på hvor hurtigt Ibrutinib kom igennem til trods for at der var tonsvis af andre muligheder inden for CLL
-
Hvorfor tror i Genmab blir udsat for "take over" kan ikke se at det skulle ligge i kortene pt.. Det vi jo chattet om tidligere og dengang lovede ATP at gå ind hvis der skulle ske fjentlige angreb på Genmab.. Jan er ihvertfald ikke interesseret.. Så den tror jeg i skal længere ud på landet med

-
Lidt simpel købmandsfornuft tilsiger mig, at J&J vil være voldsomt interesserede i den fulde indtægt fra Dara. Meget tyder jo på de har købt en case, der udvikler sig til et kæmpe guldæg.
Bluesky scenarierne peger i retning af de skal afgive mellem 20 og 28% til Genmab. Hvorfor skulle de det? De er jo ikke berygtede for at være dårlige til at gøre forretning. DuoBody engagementerne er blot endnu et argument for et takeover.
-
J&J kan have en værdi i at fasthold Genmab selvstændigt grundet innovationskraften, som at svær at opbygge internt. De har tidligere udtalt at Genmab har været dem overlegne her, men i bund og grund bliver dette i min optik et spørgsmål om simpel bundlinje.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind