Genmab — Juni 2015
-
Jeg kan ikke huske, hvordan det har set ud tidligere, men pt. er det DK der køber og NN der sælger. Du har helt ret i, at nogen store udenlandske banker på købersiden ville stive kursen gevaldigt af. Jeg fatter stadig ikke, at GS ikke opdaterer og helst revurderer deres syn på Genmab-casen.
-
Det tror jeg nok skal komme, men mange holder nok på kontanterne i øjeblikket, med al den uro og volatilitet der er i markedet. Mht. GS, så tror jeg ikke en opdatering af kursmål fra dem vil rykke på aktien. Vi har set masser af kursmål og analyser på det seneste, men der er ikke noget der har rykket på aktien.
-
fine analyser i kommer med der.. der var nogen igår der mente at vi kunne komme til at se en yderligere korrektion på 20% nedgående, men det scenarie kan jeg ikke se for mig med de fremtidsudsigter der ligger forude, hvem tør smide så mange aktier ????
-
Fantomas, du har ret i, at der ikke har været meget afkast i opdaterede kursmål på det seneste, men det tror jeg primært hænger sammen med den generelle situation på de finansielle markeder, som i den grad styrer udviklingen, også i Genmab. Finder man en løsning for Grækenland kombineret med en positiv ændring i GS´s holdning til Genmab, så skal det nok rykke.
-
Nu sad jeg lige og genhørte Florian Schönharting´s udlægning af hvordan Genmab vil performe på Børsen Play, og han mener at det er svært for investorerne at vende sig til at Genmab er aktie man skal gå ind i, når den været på hadeliste i så mange år og han mener også at prissætningen pt. er helt forfejlet og har været det i mange år
-
Jeg har ikke hørt interviewet, så jeg ved ikke i hvor lang tid det har været kendt af aktiemarkedet, at dara virker fortræffeligt. Forsøgene på mennesker startede tilbage i 2007 og det var jo meget spæde forsøg. Bundlinjen er imidlertidig, at aktien har flyttet sig markant nordpå i de senere år, men selvfølgelig ikke i den hastighed og op på det niveau som vi synes den fortjener.
-
Ja..Det har jeg også bemærket. Det er lidt underligt.
-
Netfonds.dk har også denne forskel - mærkeligt !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind