Genmab — Juni 2015
-
Men jeg syntes man ser det igen og igen når der sker noget banebrydende indenfor medicinverdenen. Ingen tør stille sig ud og sige, det her bliver helt enormt. 10 mia. $ salg. Analytikerne starter med 2-3 mia. $ og så hæver de bare løbende år efter år efter år. Men vi herinde kan godt være realistiske

-
Man så det tydeligt ved Gileads Sovaldi. Da de opkøbte Pharmaset var estimaterne 2-3 mia. $ så vidt jeg kan huske. Og så de næste 2-3 år i takt med at studierne gav flere og flere data steg estimaterne op til 7-8 mia. $ nu sælger sovaldi + harvoni får tæt ved 15 mia. $ årligt...
-
Florian Schönharting er helt på linje med dig 89.
-
enig nohope. jeg siger ikke at det ikke kan fejle. Jeg siger bare at hvis det lykkedes så tror jeg stadig vi er konservative i hvor godt det vil lykkes

-
Man kan så vælge at tage gevinst og have en "gratis" portion aktier tilbage.
-
Enig. Desuden er der mange andre gode aktier.
-
Bare se på dem 89 støver op.
-
Ok Nohope.
-
så nohope kan ikke sælge i pensionen for så kan han ikke købe flere og han kan ikke sælge privat for så kommer skattefar
you are stuck with os -

-
Selvom jeg er ekstem risokovillig og bindegal så synes jeg I med god grund kan gøre brug af certifikater. Kommer en forkert meddelelse vil et certifikat tage noget af risikoen i forhold til en aktie. Bortset fra at man ser en ulempe ved lagerbeskatning i forhold til aktiers realisationsbeskatning så er kapitalindkomst rimeligt beskattet. Specielt hvis man har negativ kapitalindkomst.
-
Nu ikke så beskeden Solsen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind