Genmab — Juni 2015
-
ny ATH luk hvad brokker i jer over ?
-
Genmab er steget 1362% på få år. Er der mere at hente? Det svarer direktør Florian Schönharting fra Nordic Biotec og jeg på i eftermiddagens udsendelse på Børsen Play. Jeg beklager at jeg ikke kan finde ud af at linke til udsendelsen.
-
Florian har været 30% aktionær i Genmab og var med til at starte selskabet. Kursen på stifterne første aktier var 25 øre.

-
I dag er han privat aktionær med under 5% af aktierne.
-
Jeg har lige et spørgsmål til ekapertpanellet som har brændt på min tunge de sidste paRay-Ban RX5246 Youngsterr dage efter meddelelsen om rolling filling.. Er der ikke frigivet data som FDA skal tage stilling til inden den endelige godkendelse .. eller skåret mere ud i pap .. Blir der frigivet nye data indenfor de næste 4-5 måneder som FDA skal forhokde sig til eller er det kun de data vi kender fra ASCO son vil skylle bane vejen for endelig godkendelse ?
-
Jeg har lige et spørgsmål til ekspert panellet som har brændt på min tunge de sidste dage efter meddelelsen om rolling filling.. Er der ikke frigivet data som FDA skal tage stilling til inden den endelige godkendelse .. eller skåret mere ud i pap .. Blir der frigivet nye data indenfor de næste 4-5 måneder som FDA skal forhokde sig til eller er det kun de data vi kender fra ASCO son vil skylle bane vejen for endelig godkendelse ?
-
Florian er krystalklar i spyttet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind