Genmab — Juni 2015
-
Bortset fra Zealand og Scottish Salmon, så har jeg gapluk i mere end 30 aktier i dag.

-
http://finance.yahoo.com/news/j-j-initiates-filing-multiple-222410275.html Der er ikke meget fokus på daratumumab fra JnJ analytikere. Har fundet to andre mindre analyser, udgivet de seneste par dage, de omtaler slet ikke dara.
-
Slap nu af og nyd at en fantastisk aktie bliver billigere
-
Vent så til næste gang du får løn og køb flere billige aktier, hvor svært er det

-
DAX er jo heller ikke en ven
-
fra 12300 til 10900 på kort tid
-
- J&J aktierne + at ATP er tvunget til løbende at sælge ud
-
Tror skam ikke man skal lede efter spøgelser. Men den generelle markedsstemning der hersker pt. bliver alt ramt over én kam. Specielt aktier med høj betaværdi og som er steget meget, bliver naturligt ramt af gevinsthjemtagning, når nervøsiteten får fat. Men der er bestemt ingen grund til at sælge ud
-
Enig med 89..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind