Genmab — Maj 2015
-
Solsen og andre..Kan i ikke sende jeres spørgsmål til Q&A så hurtigt som muligt?.
-
-
Mogens Vad Lau Svendsen om Genmab og Jan van der Winkels kurs-bud i Børsen i Millionærklubben omkring 25 min. inde i udsendelsen: http://www.business.dk/investor/millionaerklubben-derfor-vil-lundbeck-aktien-overraske
-
De to læser for lidt med her i chatten. De er helt opgivende i relation til at forstå casen.
-
Netop. Men vi bruger også urimelig maget tid på casen og usikkerheden har de fat i. Vad bliver nok skuffet over regnskabet, idet de omtate royalties ikke kommer før dara er godkendt og markedsføres. Men vi kan godt forvente nogle pæne milestones i år - jeg tror vi når godkendelse i år.
-
Netop det at der i guidingen er indregnet milestones er noget eksterne iagttagere normalt bider mærke i. Det er usædvanligt i biotekselskaber.
-
Tro mig der er mange der interesserer sig for casen, men det er jo ikke ensbetydende med at interesserede køber med arme og ben. Jeg tror folk vil se indsendelse først og hvis den kommer så vil aktien stige 20-30%, men det er bare mit gæt. Ved salg vil den så yderligere stige 20-30%.
-
Det er meget god latin at købe i takt med en case udvikler sig. Ofte træder mange store investorer som f.eks. pensionskasser først ind i biotekselskab, når selskabet er blevet et pharmaselskab med sælgende produkter i større stil.
-
SGENs direktør køber for $36 mio aktier i eget selskab - insider. Han kan vel ikke købe i håb om gode TF data
http://247wallst.com/investing/2015/05/09/insider-buying-massive-this-week-as-market-roller-coaster-continues/ -
Meld endelig ind med spørgsmål til Jan van de Winkel på Q&A på onsdag:
-
-
Anonyme har desværre igen Nej-hatten på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind