Genmab — Maj 2015
-
"nej nu skal vi ned hver dag" stiger kursen 1% i morgen tror du garanteret vi skal op hver dag ... Disse intetsigende indlæg ødelægger debattens om er baseret på sober tone og intelligent indlæg og ikke de der Centa50, Advokaten, Goodwrench Borisz indlæg du kommer med. Du ville passe perfekt til Euroinvestor. Men nu skal du nok bare være glad jeg ikke er moderator her

-
@gogenmab - husk nu at det er en biotek aktie og den er allerede steget godt 60% og det er ikke en aktie med bioporto volumen eller lign. Udlandet (AA) er massivt inde i denne aktie og hvad de lige tænker fra den ene dag til den anden er fuldstændig ligegyldigt, medmindre du står foran et snarligt salg. Er du langsigtet er det fuldstændig ligegyldigt om kursen er 530 eller 590, blot fakta udvikler sig i fornuftig retning og det gør det i øjeblikket!
-
Helt enig Goose3.
-
Hold nu op et håbløst site hvor selv redaktøren bakker om skældsord og den adfærd IV1989 benytter sig af. Professionelt, hmm. I kan slippe for mig fra nu, jeg har hele tiden forholdt mig til aktien hvilket vel er standard for et debatforum... Jeg er vel næppe den eneste der har humørsvingninger på baggrund af aktion hvilket vel bare bunder i interesse.. Man skal åbenbart flyve rundt på en lyserød sky over hvor godt alt er i genmab for at måtte ytre sig herinde. Sund debat!
-
Selv tak gogenmab, og nej man skal flyve rundt på en lyserød sky men man skal ha´et specielt kærligt forhold til Genmab, lige netop på dette forum er det ikke kun aktien men ligeså meget kærligheden til selve firmaet, mange af os har været med siden 2007 (jeg selv 2009) hvor det kun det på et tidspunkt var et spørgsmål om hvornår Gen. ville dreje nøglen rundt.. så vi er nok lidt mere sensitive her end på så mange andre sites..
-
En anden ting som jeg også lige vil påpege er CEO Jan Van de Winkel som jeg synes er en de mest fantastiske personligheder jeg nogensinde har mødt (har talt med ham op til flere gange på div. GF) manden brænder simpelthen for Genmab og kæler for firmaet som var det hans eget kæreste eje, han kunne som ingenting sælge sine aktier idag og leve som en konge resten sin dage, men det gør han ikke, han vil gøre en forskel og være til at knække koden inden kræft og det beundrer jeg bare så meget.
-
og også en af grundene til at jeg stadig holder fast selvom jeg idag kunne sælge min beholdning med et kæmpe kæmpe overskud ifht. min investering tilbage i 2009, han har aldrig skuffet mig og kommer heller ikke til det.. kald mig
naiv men sådan er det -:) -
"Vi er all in i udviklingen af daratumumab. Vi mener, at det bliver et meget vigtigt lægemiddel til knoglemarvskræft," udtaler Peter Lebowitz, der er chef for kræftdivisionen i Janssen Research & Development. Vi har 12 igangværende studier med daratumumab, og af disse tilhører en håndfuld senfaserne, som hver koster omkring 3-500 mio. kr. at gennemføre.
-
Nemlig Royal.

-
Jeg er en glad aktionær. Kommenterer på aktien på Børsen Play TV kl. 8.
-
Det bliver så både Zealand og Genmab jeg kommenterer på i samme indslag.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind